З 2 по 5 жовтня 2020 року відбулася Тренінгова сесія з проєктного менеджменту для Керівного комітету Проєкту ЄС «Інтенсифікація впливу вчителів Луганської області на процеси примирення і встановлення миру».
Сесія проходила на базі готельного комплексу «МИР» (м. Сєвєродонецьк).
Метою тренінгу стало набуття учасниками Проєкту компетентностей, необхідних для написання проєктів, спрямованих на покращення інфраструктури ЛНУ імені Тараса Шевченка та Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ЛОІППО), а також упровадження новітніх технологій в освітню роботу з усіма цільовими групами проєкту – учителями шкіл, викладачами університету, учнями, студентами, населенням – задля впливу на процеси примирення і встановлення миру на території Луганської області.
Учасниками тренінгу стали представники Керівного комітету Проєкту ЄС «Інтенсифікація впливу вчителів Луганської області на процеси примирення і встановлення миру»: Віталій Курило (керівник проєкту), Сергій Савченко (ректор університету), Ірина Цимбал (ректор ЛОІППО), Дмитро Ужченко, Олена Караман, Ірина Мигович, Володимир Мороз.
Темами першого дня тренінгової сесії стали «Проєктна діяльність та нова освітня парадигма» і «Європейский досвід та українська специфіка освітнього фандрейзингу». Програмою було передбачено розгляд як теоретичних, так і практичних питань: квінтесенція сучасних реформ та їх фронезис, компетентнісний підхід у проєктній діяльності, демократичне врядування та толерантності, теоретико-методичних засад проєктної діяльності в закладах освіти; основні методики роботи фандрейзера, алгоритм пошуку коштів, робота з міжнародними організаціями та донорами, організація фандрейзингу та проєктної діяльності в Варшавському та Ягеллонському університетах.
Відповідно до теми третього дня сесії – «Проєктний менеджмент: від плану дій до проєкту» – було розглянуто алгоритм проєктування, що складається з низки послідовних етапів: Передпроєктна стадія – Стадія планування та цілісне бачення проєкту – Стадія реалізації та моніторингу – Закриття проєкту та звітність.
І четвертий день тренінгу закінчився розробкою власного освітнього проєкту, під час якої обговорювалися питання прихованих можливостей проєктної діяльності та нового вектору розвитку закладів освіти.
Підведення підсумків та перевірка засвоєних знань і навичок відбувалося методом тестування з використанням онлайн програми Kahoot. Зворотній звʼязок здійснювався за допомогою Google Forms.
Учасники проєкту оцінили тренінгову сесію як змістовно насичену, цікаву та дуже корисну, оскільки завдяки активній участі вона надала можливість оволодіти необхідними знаннями, уміннями та навичками проєктування через різноманітні заходи та вправи: мультимедійні презентації, навчальні відеоролики, роздавальний матеріал, ефективні вправи, командну роботу, онлайн-опитування з використанням смартфонів (програми Кahoot, Mentimeter). Але основним результатом тренінгу стала розробка та презентація власного продукту – проєкту у сфері освіти.
В урочистій обстановці керівник проєкту Віталій Курило та тренер Микола Журба вручили учасникам сертифікати.
Відеосюжет за матеріалами тренінгової сесії розміщено на каналі університету в youtube: https://www.youtube.com/watch?v=mmpQ9tcW6tM
Цей документ був підготовлений за фінансової підтримки Європейського Союзу. Зміст цього документу є виключно відповідальністю ДЗ ,,Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, і ні в якому разі не може розглядатися як позиція Європейського Союзу.
За інформацією команди Проєкту