Тренінгова сесія. ІІ день

Проєктування функціональних просторів на засадах людиноцентрованого підходу стало темою другого дня тренінгової сесії.

20 жовтня 2020 року, протягом другого дня тренінгової сесії в межах проєкту «Інтенсифікація впливу вчителів Луганської області на процеси примирення та встановлення миру», під супроводом тренера-архітектора Олександра Крижанівського здійснювалася розробка схем приміщень функціональних просторів на засадах людиноцентрованого підходу в навчальному корпусі університету (м. Рубіжне).

Кожен Центр має свою специфіку відповідно до призначення, а отже – й різне обладнання, функціональні зони, меблі тощо.

Найбільш складними для проєктування виявилися Лабораторія розвитку творчих навичок та Інклюзивний центр.

При проєктуванні центрів ураховувалося все: архітектурна доступність, зміст освітніх програм, потреби різних категорій населення, на які спрямовано проєкт.

У другій половині дня учасники проєкту виїхали безпосередньо на обʼєкт – у навчальний корпус університету в м. Рубіжному. Там разом із проректором з АГЧ Дмитром Ковальовим та підрядниками з капітального ремонту корпусу було проведено обговорення й корегування розроблених схем приміщень у самих Центрах. Результати такої роботи виявилися ефективними: усі схеми приміщень підготовлені до реалізації.

Цей документ був підготовлений за фінансової підтримки Європейського Союзу. Зміст цього документу є виключно відповідальністю ДЗ ,,Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, і ні в якому разі не може розглядатися як позиція Європейського Союзу.

За інформацією команди Проєкту