На кафедрі алгебри та системного аналізу відбулася гостьова лекція за темою «Формування математичної грамотності учнів (порівняння з результатами дослідження PISA 2018)».
23 травня з відкритою лекцією «Формування математичної грамотності учнів (порівняння з результатами дослідження PISA 2018)» виступив Володимир Прошкін – доктор педагогічних наук, професор кафедри математики і фізики Київського університету імені Бориса Грінченка. Зі вступним словом захід відкрили директор навчально-наукового інституту фізики, математики та інформаційних технологій, к.т.-н., доцент Геннадій Могильний та завідувач кафедри алгебри та системного аналізу, д.ф.-м. н., професор Юрій Жучок. Учасниками цього заходу були здобувачі вищої освіти (другого) магістерського рівня зі спеціальностей 014 «Середня освіта (Математика) та 111 «Математика», а також викладачі кафедри алгебри та системного аналізу Навчально-наукового інституту фізики, математики та інформаційних технологій.
Сучасна математична освіта покликана виховати грамотну та компетентну особистість, здатну реалізувати свій потенціал у виробничій та творчій діяльності в дорослому житті. Формування математичної грамотності є одним із засобів реалізації цієї мети шкільної освіти. Добре відомо, що математика має широкі можливості для розвитку логічного мислення людини, уміння моделювати ситуації, а математичний апарат застосовується як при вивченні інших шкільних дисциплін, так і для розв’язування задач з різних галузей науки, економіки та виробництва. Саме тому надзвичайно важливо, щоб у процесі навчання математики у школі приділялася увага формуванню математичної культури учнів та розвитку їх математичної грамотності. Після лекції розгорнулася жвава дискусія, до активного спілкування долучилися здобувачі освіти й викладачі кафедри алгебри та системного аналізу.
Велика подяка професору Володимиру Прошкіну за досить актуальну, цікаву й змістовну лекцію! Дякуємо також всім учасникам зустрічі та зичимо всіляких подальших успіхів!
Зміст цього документу є виключно відповідальністю ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» та ні в якому разі не може розглядатися як позиція Європейського Союзу.
Прес-центр ЛНУ імені Тараса Шевченка