Гостьова лекція на ФУФЖ

2 травня на факультеті української філології та журналістики відбулася гостьова лекція «Економіка уваги – як заробляти на будь-якому контенті у 2023 році».

Спікером заходу виступив Русанов Роман, директор ТОВ «Юлав Медіа» (м. Київ), стейкхолдер спеціальності 061 Журналістика. Пан Роман розповів студентам та викладачам про перший свій проєкт – регіональне інформаційне інтернет-видання «Луганський радар» (2013) та TikTok-хауси – об’єднання блогерів, які живуть в одному місці й більшу частину часу працюють над створенням контенту для різних соціальних мереж. Найбільшим втіленням в життя Романа став проєкт «uLove Home» (2020), який постійно співпрацює з відомими людьми та має дві моделі монетизації – B2B і B2C.

B2C-модель Роман вважає цікавішою. У кожного блогера є своя аудиторія, яка по-різному приносить йому прибуток. Найпростіший варіант –  перегляди в YouTube. Так само і з музикою на стримінгах – кожне прослуховування приносить гроші. Водночас блогери можуть просувати свої магазини з товарами.

«uLove Home» має чотири підрозділи:

  • Agency.Займається рекламою не тільки учасників дому, а й сторонніх тіктокерів. Через агентство проходить майже 80% всієї реклами в TikTok на українському ринку.
  • YouTube.Створюється контент для YouTube. Роман виділяє цю платформу як одну з найважливіших для зростання проєкту.
  • Production.Займається всіма комерційними проєктами. Наприклад, будинок уже робив серію роликів для бренда Mirinda.
  • Music.Займається всім, що пов’язано зі створенням музики для учасників дому.

Також Роман навів чотири основні причини закриття подібних проєктів:

  • Відсутність фінансової подушки під час запуску.Багато засновники сподіваються, що досить початкової інвестиції. Однак будинок вимагає постійної підтримки та залучення в проєкт.
  • Поверхневий погляд на монетизацію.У такому проєкті обов’язково потрібен бізнес-план, точки зростання й розвитку монетизації. Не варто сподіватися суто на талант блогерів і «випадкові» рекламні інтеграції.
  • Нерозуміння основ роботи з новим поколінням.Підприємці часто не розуміють як говорити з підлітками та молоддю.
  • Відсутність гармонії й балансу в колективі.Серед учасників не має бути «головних» і «другорядних». Усі вони – частина одного проєкту.

Лекція не залишила байдужими студентів, які охоче ставили питання спікеру. На завершення свого виступу пан Роман побажав успіхів та кар’єрного зростання усім присутнім на заході.

 

Зміст цього документу є виключно відповідальністю ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» та ні в якому разі не може розглядатися як позиція Європейського Союзу.

Прес-центр ЛНУ імені Тараса Шевченка