Результати 1 етапу соціологічного дослідження

Завершився 1 етап первинного соціологічного дослідження в межах проєкту ЄС «Інтенсифікація впливу вчителів Луганської області на процеси примирення та встановлення миру».

Нагадаємо, що у 2019 році  Луганський національний університет імені Тараса Шевченка виграв грант від Європейського Союзу на виконання проєкту «Інтенсифікація впливу вчителів Луганської області на процеси примирення та встановлення миру». Грант виконується спільно з Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

Одним із перших і пріоритетних  завдань проєкту стало проведення первинного соціологічного дослідження на виявлення рівня конфліктності соціального середовища Луганської області очима вчителів / викладачів та здобувачів освіти, готовності впливу вчителів на процеси примирення і встановлення миру.

Соціологічне дослідження складається з двох етапів: 1) збір первинної соціологічної інформації (опитування) методом анкетування із застосуванням дистанційних online технологій; 2) збір первинної соціологічної інформації (опитування) методом фокусованих групових інтерв’ю з усіма групами респондентів (учні шкіл, здобувачі освіти, учителі та викладачі). Результатом 1 етапу став аналіз та інтерпретація результатів опитування та формулювання висновків і рекомендацій щодо розв’язання подальших завдань проєкту – створення Освітніх центрів та реалізації на їх базі освітньо-психологічних програм для освітян, учнів, студентів і населення Луганської області.

Наразі завершено 1 етап первинного соціологічного дослідження, за результатами якого підготовлено й опубліковано звіт (ознайомитись із повним текстом звіту). 

Команда проєкту висловлює щиру вдячність освітянам, учням, студентам закладів освіти Луганської області за активну участь в опитуванні! Запрошуємо всіх небайдужих до подальшої участі в проєкті!

Цей документ був підготовлений за фінансової підтримки Європейського Союзу. Зміст цього документу є виключно відповідальністю ДЗ ,,Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, і ні в якому разі не може розглядатися як позиція Європейського Союзу.

 

За інформацією команди проєкту